LADC Настани
- Wed, Mar 30SkopjeПроменете ги вашите навики и ќе го промените вашиот живот. Се прашувате како? Науката вели дека тоа се постигнува преку вложување минимален напор. Направете колку што е можно помал чекор – микрочекор.
- Wed, Dec 15SkopjeНова година е симбол на нови почетоци. Тоа е воедно и време кога многу луѓе поставуваат различни цели за подобрување. Повеќето од нас поставуваме амбициозни цели, но само 10% ќе го доживејат вкусот на победата
- Tue, Dec 07SkopjeThe GrowBiz Capstone Event provides an opportunity for a select group of GrowBiz clients to highlight their company and share their experiences and takeaways from the GrowBiz program. Clients will showcase the promotional videos produced for their companies through GrowBiz.
- Thu, Nov 18SkopjeMoже ли човек да се промени? Дали промената може да биде свесна, планирана и со јасна цел, за да може да се нарече - преобразба? Дали е можно старите непродуктивни навики да бидат заменети со нови, корисни навики?
- Tue, Jun 22Zoom - онлајнЛинкАкрос во рамките на проектот GrowBiz со поддршка на УСАИД, ви нудат бесплатна обука за Извозни стратегии за земјоделски и текстилни компании во Македонија на 21.06.2021 (понеделник), од 14:00 до 16:15, оваа обука е обезбедена во соработка со Македонија2025.
- Tue, Jun 08ZoomВебинарот со д-р Митов на тема „3 стратегии за менаџирање со стрес“ ви нуди повеќе информации за причини и извори на стрес, практични совети и техники, а воедно и мотивација за подобро справување со стресот во вашето секојдневие.
- Tue, Apr 20ZoomЧетири онлајн семинари со теми: 1. Македонска vs. Медитеранска исхрана 2. Расчистување на забуните околу масти и масла 3. Болести и губење на тежина 4. Медитеранска исхрана во вашиот дом
- Thu, Mar 25ZoomUSAID and LinkAcross, in cooperation with the Textile Trade Association of Macedonia, are offering a free seminar on the 8 ways to improve efficiency in textile manufacturing. Registration and participation is free (Zoom link sent by email). Working language is English. More info: www.growbiz.mk
- Thu, Mar 18Zoom - онлајнВовед во здраво живеење со Д-р Митов. Целта ни е следна и двојна: а) да предизвикаме мотивација и желба за промена, и б) да понудиме практични и едноставни чекори како да започне промената на животниот стил кон подобро.
- Thu, Mar 18Zoom - онлајнПоседувањето на маркетинг вештини и познавањето на потрошувачките навики се важен предуслов за бизнис успех во денешниот свет. Ова подеднакво важи и за компаниите и за поединците кои работат во сферата на текстилната индустрија, без разлика дали вашата компанија е фокусирана B2B, B2C или двете.
- Wed, Mar 17Zoom - онлајнВовед во здраво живеење со Д-р Митов. Целта ни е следна и двојна: а) да предизвикаме мотивација и желба за промена, и б) да понудиме практични и едноставни чекори како да започне промената на животниот стил кон подобро.
- Thu, Mar 11Zoom - онлајнВовед во здраво живеење со Д-р Митов. Целта ни е следна и двојна: а) да предизвикаме мотивација и желба за промена, и б) да понудиме практични и едноставни чекори како да започне промената на животниот стил кон подобро.
- Wed, Mar 10Zoom - онлајнВовед во здраво живеење со Д-р Митов. Целта ни е следна и двојна: а) да предизвикаме мотивација и желба за промена, и б) да понудиме практични и едноставни чекори како да започне промената на животниот стил кон подобро.
- Tue, Mar 09Zoom - онлајнПоседувањето на маркетинг вештини и познавањето на потрошувачките навики се важен предуслов за бизнис успех во денешниот свет. Ова подеднакво важи и за компаниите и за поединците кои работат во сферата на земјоделието, без разлика дали вашата компанија е фокусирана B2B, B2C или двете.
- Wed, Mar 03Zoom - онлајнВовед во здраво живеење со Д-р Митов. Целта ни е следна и двојна: а) да предизвикаме мотивација и желба за промена, и б) да понудиме практични и едноставни чекори како да започне промената на животниот стил кон подобро.
- Tue, Mar 02Zoom - онлајнПоседувањето на маркетинг вештини и познавањето на потрошувачките навики се важен предуслов за бизнис успех во денешниот свет. Ова подеднакво важи и за компаниите и за поединците кои работат во сферата на земјоделието, без разлика дали вашата компанија е фокусирана B2B, B2C или двете.